آرزو دارم گمنام شهید شوم + عکس
کد خبر: 3613660
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
شیخ اکرم الکعبی:

آرزو دارم گمنام شهید شوم + عکس

گروه بین‌الملل: دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای عراقی گفت: آرزو دارم که روزی همچون یک شهید گمنام به شهادت برسم.

آرزو دارم «گمنام» شهید شوم
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از دفتر سیاسی و رسانه‌ای نجباء نمایندگی ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی «نُجَباء» عراق پنجم تیرماه به مناسبت عید سعید فطر با تعدادی از خانواده‌های شهدا دیدار کرد و آنان را مورد تفقد قرار داد.
«شیخ اکرم الکعبی» در این دیدارها، ضمن تبریک عید بزرگ مسلمانان جهان اظهار کرد: شهدا با عزم و ایمانی راسخ، در راه دفاع از کشور و مقدسات جانفشانی کردند.
وی افزود: این شهدا بودند که با گذشتن از خود، نقشه‌های شوم دشمن که به دنبال ضربه زدن به امت اسلامی بود را نقش بر آب کردند.
این فرمانده برجسته حشد شعبی عراق، با بیان اینکه خون شهدا عامل شکست تروریسم بوده است، تصریح کرد: قدرت این خون‌ها بود که به تروریست‌ها اجازه ورود به کشورهای همسایه را نداد.
شیخ اكرم الكعبي ادامه داد: این خون‌های پاک، حافظ مقدسات و دلیل پیروزی اسلام است که استمرار آن، امنیت را به ارمغان می‌آورد.
وی دلیل روحیه بالای رزمندگان را استعانت به اهل بیت(ع) دانست و گفت: آنچه در عراق رخ می‌دهد، امتداد انقلاب امام حسین(ع) است.
دبیرکل نُجَباء با غبطه به مقام رفیع شهدای اسلام ابراز امیدواری کرد: آرزو دارم که روزی همچون یک شهید گمنام به شهادت برسم.
آرزو دارم «گمنام» شهید شوم

آرزو دارم «گمنام» شهید شوم

آرزو دارم «گمنام» شهید شوم

آرزو دارم «گمنام» شهید شوم
captcha