آموزش حفظ و تفسیر قرآن در مؤسسه تلاوت دهدز
کد خبر: 3613702
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

آموزش حفظ و تفسیر قرآن در مؤسسه تلاوت دهدز

گروه فعالیت‌های قرآنی: مؤسسه قرآنی تلاوت دهدز دوره‌های قرآنی در رشته‌های حفظ جزء 30، تفسیر سوره مؤمنون و اسراء، حفظ 10 سوره پایانی قرآن و روخوانی و روانخوانی سطح 1 و 2 برگزار می‌کند.

مژده خسروی، مدیر مؤسسه تلاوت دهدز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: همزمان با آغاز ایام فصل تابستان، چندین دوره قرآنی در رشته‌های روخوانی، حفظ و تفسیر برای مقاطع مختلف سنی مردم شهر دهدز برگزار شده است.

وی اظهار کرد: این دوره‌ها شامل حفظ جزء 30 برای کودکان و بزرگسالان، تفسیر دو سوره مؤمنون و اسراء، حفظ 10 سوره پایانی قرآن، روخوانی و روانخوانی سطح 1 و 2 برای همه مقاطع سنی هستند.

خسروی با تصریح به کمبود نیروی متخصص آموزش قرآن در این مؤسسه گفت: دوره تربیت مربی پیش از این برگزار شد، با وجود این، نیروی مورد نیاز مؤسسه به طور کامل تأمین نشده است.

مدیر مؤسسه تلاوت دهدز با بیان اینکه این مؤسسه قرآنی‌ فعاليت خود را از سال ۹۲ در شهر دهدز آغاز کرد، درباره استقبال بانوان از دوره‌های قرآنی آن گفت: مردم انتظار دارند به صورت رایگان در دوره‌ها شرکت کنند. مؤسسه نیز با درک شرایط متقاضیان و علاقه مندان، پرداخت هزینه دوره‌ها را به اختیار آنها گذاشته است. سعی می‌کنیم با رایگان کردن دوره‌ها، توجه به نیازهای دیگر بانوان در حوزه احکام و مشاوره زمینه حضور آنها را بیش از پیش فراهم آوریم.

وی با تصریح به عدم حمایت متولیان فرهنگی از این مؤسسه قرآنی گفت: هزینه مؤسسه را به صورت شخصی پرداخت می‌کنم و بیشتر اوقات از طریق خیاطی این هزینه‌ها را تأمین می‌کنم.


captcha