همبستگی مسلمانان با بهره‌گیری از فرامین قرآن موثر می شود
کد خبر: 3613733
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

همبستگی مسلمانان با بهره‌گیری از فرامین قرآن موثر می شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: امام جماعت مسجد روستای زمین لشکری شهرستان جاسک ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از فرامین قرآن، شاهد همبستگی و اتحاد روزافزون بین مسلمانان باشیم.

مولوی غلام اله دهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از هرمزگان،اظهار کرد: مسابقه حفظ سوره یاسین ویژه نونهالان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جاسک در روستای کوئیک به مناسبت ماه بهار قرآن، برگزار شد.

وی این دوره از مسابقات قرآنی که به میزبانی کانون فرهنگی هنری فرقان برگزار گردید، با استقبال بسیار خوب خانواده ها و نونهالان و نوجوانان عضو کانون های مساجد شهرستان جاسک همراه بود.

غلام اله دهانی از قرآن به عنوان کتاب هدایت بشر بسوی رستگاری یاد کرد و گفت: قرآن مهمترین عامل وحدت آفرین جوامع اسلامی است.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله) که فرمودند: «امروز اختلافات را نباید زنده کرد، نباید برجسته کرد، نباید فرق اسلامی مقدسات یکدیگر را که نقطه‌ حساسیت‌زای هر فرقه‌ای همان بخش مقدساتش است مورد اهانت قرار بدهند»، ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از فرامین قرآن، شاهد همبستگی و اتحاد روزافزون بین مسلمانان باشیم.

captcha