خدمات و ابعاد شخصیتی شهید بهشتی به جامعه شناسانده شود
کد خبر: 3613816
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹

خدمات و ابعاد شخصیتی شهید بهشتی به جامعه شناسانده شود

گروه اجتماعی: رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: شهید بهشتی برای همه کسانی که در حوزه قضایی خدمت می‌کنند، یک الگو و شخصیت ارزشمند است و باید افکار، اندیشه‌ها، خدمات و ابعاد شخصیتی شهید بهشتی به جامعه شناسانده شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری زرند در دیدار جمعی از مسئولان اجرایی زرند گفت: شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم و مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی استوارتر کرد.
وی از شهید بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: شهید بهشتی برای همه کسانی که در حوزه قضایی خدمت می‌کنند، یک الگو و شخصیت ارزشمند است و باید افکار، اندیشه‌ها، خدمات و ابعاد شخصیتی شهید بهشتی به جامعه شناسانده شود.
محمدی عنوان کرد: واقعه هفتم تیر به دست منافقان کوردل اوج کینه‌ورزی و دشمنی با انقلاب اسلامی بود که در تاریخ در اذهان باقی خواهد ماند.
رئیس دادگستری زرند، فعالیت‌های اقتصادی را در کاهش جرایم بسیار مؤثر دانست و گفت: تولید و رشد اقتصادی در شهرستان زرند موجب افزایش اشتغال و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود و در این راستا دستگاه قضایی در رابطه با امنیت سرمایه‌گذاری حمایت ویژه‌ای را انجام می‌دهد.
وی تأکید کرد. دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.
حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند نیز از زحمات قضات و کارکنان دادگستری زرند در حل مشکلات مردم قدردانی کرد و افزود: به ‌لطف خدا، قضات دادگستری این شهرستان نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصی داشته و این حساسیت ریشه در دادخواهی و حق‌طلبی آنان دارد.
وی از تعامل دستگاه قضایی در حمایت از سرمایه‌گذار و کارآفرین قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه قضایی و دستگا‌ه‌های اجرایی شاهد پویایی و توسعه تولید و سرمایه‌گذاری بیش از پیش در تحقق فرامین مقام معظم رهبری در شهرستان زرند باشیم.
 منبع: دادگستری استان کرمان
captcha