خواندن قرآن، جوانان را از لغزش و گمراهی در امان نگه می‌دارد
کد خبر: 3614385
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

خواندن قرآن، جوانان را از لغزش و گمراهی در امان نگه می‌دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس مؤسسات قرآنی دارالقرآن‌الکریم هرمزگان با بیان اینکه خواندن قرآن جوانان را از لغزش و گمراهی در امان نگه می‌دارد، گفت​: آموزش قرآن باعث می‌شود جوانانی که به قرآن روی می‌آورند از هرگونه لغزش و گمراهی دور مانده و دشمنان نتوانند به حریم آن‌ها نفوذ کنند.

دادالله رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، افزود: دستیابی به جامعه های متمسک به قرآن و عترت و برخوردار از ایمان و عمل صالح، تحقق اندیشه های معمار بزرگ انقلاب اسلامی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی در گسترش فرهنگ حیات بخش قرآن کریم، و ارتقای ایران به کشوری توسعه یافته با هویتی اسلامی- انقلابی، در گرو عزم ملی و اراده هماهنگ مدیران ارشد نظام برای توسعه فرهنگ قرآنی است.

رستمی به نقش موسسات قرآنی در تقویت فرهنگ دینی و اسلامی اشاره و تصریح کرد: نقش فعالان قرآنی در رشد و بالندگی فرهنگ اسلامی بر کسی پنهان نیست.

کارشناس موسسات قرآنی دارالقرآن الکریم هرمزگان اظهار کرد: رویکرد قرآنی، نیاز اساسی جامعه کنونی است و گسترش و بسط فعالیت های این حوزه در کشور وظیفه همه مسئولان و دست اندرکاران نظام است و در این بین فعالان قرآنی از نقش سرنوشت سازی برخوردار هستند.

captcha