دوره تربیت‌معلم پیش‌دبستانی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3614638
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

دوره تربیت‌معلم پیش‌دبستانی در قزوین برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) از برگزاری دوره تربیت‌معلم پیش‌دبستانی در قزوین برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی اساتیدی از مهد قرآن اصفهان حاضر خواهند شد.

زهرا دباغ‌ها، مدیر موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع)، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین گفت: برای اولین بار در استان دوره تربیت‌معلم پیش‌دبستانی در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از تاریخ 19 الی 23 تیرماه برگزار خواهد شد و برای اولین بار اساتیدی از مهد قرآن اصفهان به ارائه آموزش‌های لازم خواهند پرداخت.

دباغ‌ها با بیان اینکه ویژگی این دوره را آموزش‌های خاص برای سنین 3 تا 15 سال دانست و ادامه داد: همه افراد دارنده مدرک دیپلم به بالا می‌توانند در این دوره شرکت کنند و شرکت برای عموم افراد کمتر از 44 سال سن آزاد است.

وی اعلام کرد: هزینه ثبت‌نام در دوره 170 هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

این فعال قرآنی عنوان کرد: مدرک ارائه‌شده در این دوره دارای اعتبار لازم بوده و دارندگان آن به‌طور معمول به واسطه نوع آموزش و تجربیاتی که به دست آورده‌اند، مشغول به کار می‌شوند.

علاقه‌مندان دارای شرایط عمومی لازم می‌توانند با مراجعه به شعبه یک موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) واقع در خیابان سعدی، منبع آب، خیابان کارگر، کوچه شهید مهدی خانی و یا شعبه دوم واقع در شهرک مینودر، بین فلکه ایران دوچرخ و فلکه دهخدا، خیابان شهامت، پشت استخر نور نسبت به ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات تکمیلی اقدام کنند.

مدیر موسسه قرآنی ثامن‌الحجج (ع) در پایان یادآور شد: همچنین شماره تماس‌های 02833329800، 33363616، 33796620، 33792070 و 09127892092 پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی خواهد بود.

captcha