برگزاری چهارمين كنگره بین‌المللی پژوهش‌های كاربردی علوم انسانی اسلامی
کد خبر: 3615018
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
25 مهرماه سال جاری؛

برگزاری چهارمين كنگره بین‌المللی پژوهش‌های كاربردی علوم انسانی اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ: چهارمين كنگره بین‌المللی پژوهش‌های كاربردی علوم انسانی اسلامی مهرماه سال جاری در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، این کنگره بین‌المللی به همت مؤسسه نسیم موعود(عج) و با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گلستان و بنیاد شهید انقلاب اسلامی در محورهای معارف دینی بومی و نقش آن در بروزرسانی علوم انسانی اسلامی، انقلاب اسلامی و نقش آن در تحول علوم انسانی اسلامی و راهکارهای تعامل علوم انسانی اسلامی با علوم انسانی غیر اسلامی 25 مهرماه سال جاری در شهر گرگان برگزار شود.
همچنین تکنولوژی و نقش آن در تحول علوم انسانی اسلامی، علما و دانشمندان اسلامی ایرانی و جایگاه آنان در تحول علوم انسانی اسلامی، زبان و ادبیات فارسی و نقش آن در پیشرفت علوم انسانی اسلامی و پیوند زبان و ادبیات فارسی و دیگر زبان‌ها و نقش آنان در پیشرفت علوم انسانی اسلامی از دیگر محورهای این همایش است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت راهنمای نگارش مقالات و ثبت نام به تارنمای اینترنتی چهارمين كنگره بین‌المللی پژوهش‌های كاربردی علوم انسانی اسلامی به آدرس irbasir.ir مراجعه کنند.
محمدجواد صفری
captcha