حمایت از احزاب و تشکل‌های صنفی و سیاسی را رسالت خود می‌دانیم
کد خبر: 3615281
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

حمایت از احزاب و تشکل‌های صنفی و سیاسی را رسالت خود می‌دانیم

گروه سیاست و اقتصاد: مدیر‌کل حوزه استاندار خراسان شمالی با بیان این‌که استاندار و مجموعه مدیران ارشد استان، تقویت فعالیت‌های احزاب، تشکل‌های سیاسی و صنفی و سازمان‌های مردم‌نهاد را یکی از رسالت‌های خود می‌دانند، گفت: توسعه فعالیت این تشکل‌ها در واقع کمک به آگاهی‌بخشی روزافزون به جامعه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، مهرداد ابراهیمی، مدیر کل حوزه استاندار خراسان شمالی، تصریح کرد: توسعه فعالیت های خانه کارگر به عنوان یک تشکیلات اصیل و با سابقه در کشورمان را موجب بالندگی استان می دانیم و از آن استقبال می کنیم.
وی با اشاره به اهمیت وجودی احزاب و تشکل های صنفی و سیاسی به عنوان یکی از ملزومات اساسی دموکراسی در جوامع امروزی افزود: این تشکل ها باید با درنظر گرفتن اهداف بلندمدت و آتیه نگر، در راستای توانمندسازی جامعه هدف خود گام بردارند‌.
گسترش فعالیت های تشکیلاتی به ویژه در قالب برنامه های آموزشی و ارتباطات رسانه ای و نیز، برنامه ریزی برای تحقق درآمدزایی پایدار، دیگر توصیه های این مقام اجرایی به اعضای تشکیلات خانه کارگر در استان بود‌.
ابراهیمی تأکید کرد: ادارات کل زیرمجموعه استانداری با هماهنگ کردن برنامه های دیگر دستگاه های مرتبط، پیگیر حل مشکلات مالی این تشکیلات و برطرف شدن دغدغه های اعضای آن و بازنشستگان صندوق تأمین اجتماعی در استان خواهند بود.
captcha