لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در گسترش فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 3615474
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
حجت‌الاسلام مرادی بیان کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در گسترش فعالیت‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول تعلیم و تربیت سپاه قمر بنی‌هاشم (علیه‌السلام) چهارمحال و بختیاری از آموزش ۵۰۰ مربی قرآن در دو ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: در جهت ترویج فعالیت‌‎های قرآنی نباید از ظرفیت عظیم بسیج غافل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) استان، روز گذشته 13 تیرماه در شورای هماهنگی، توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی استان که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج بستر بزرگ در جهت آموزش مباحث قرآنی است که باید از آن به‌خوبی بهره‌مند‌ شد.
 وی با بیان اینکه دوره آموزشی در ۵۰۰ پایگاه مقاومت محلات در حال انجام است خاطرنشان کرد:  در استان یک هزار و ۱۱۸ پایگاه بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی و ۱۰۰ کانون و دفتر اقشار در طول سال در جهت ترویج و آموزش مباحث قرآنی تلاش می‌کنند.
 این مسئول با بیان اینکه بسیجیان توانسته‌اند در مسابقات قرآنی بارها افتخارآفرینی کنند عنوان کرد: ۹ دارالقرآن بسیج در استان در حال فعالیت است.
 مسئول تعلیم و تربیت سپاه قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام استان از آموزش ۵۰۰ مربی قرآن در دو ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: در جهت ترویج فعالیت های قرآنی نباید از ظرفیت عظیم بسیج غافل شد.
captcha