نگاهی به برنامه‌های آموزش قرآن مؤسسه «نسیم حیات»
کد خبر: 3615723
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

نگاهی به برنامه‌های آموزش قرآن مؤسسه «نسیم حیات»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآن و عترت نسیم حیات مراغه، برنامه‌های متنوعی را برای قرآن‌آموزان و عموم مردم برگزار می‌کند.

احمد کتابچی، مدیر مؤسسه نسیم حیات مراغه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به معرفی برنامه‌های قرآنی این مرکز پرداخت و گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم حیات مراغه در ماه رمضان برنامه‌های ویژه‌ای مانند تفسیر تخصصی به صورت روزانه برگزار کرد و همچنین برنامه شب‌های احیاء را با حضور قاریان برجسته استان برگزار کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز مؤسسه برای عموم مردم از خردسال تا بزرگسال آموزش رشته‌های عمومی قرآن را روزهای جمعه از ساعت 10:30 تا 12:30 در مسجد چهل پای بالا(نهاد قرآن) برگزار می‌کند.

کتابچی گفت: مؤسسه در روزهای سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء، دوره آموزش تفسیر را توسط حجت‌الاسلام والمسلمین صدر کریمی از اساتید حوزه علمیه برگزار می‌کند.

مدیر مؤسسه نسیم حیات مراغه گفت: کلاس‌های تجوید توسط عباس حیدری برای نونهالان، کلاس وقف و ابتداء توسط محرم‌زاده و مبحث صوت و لحن از سوی بنده و نجاری فام به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: مؤسسه نسیم حیات در مراغه، خیابان سعدی، نیساری فام، ساختمان تجاری نفیس، طبقه دوم واقع شده است.
captcha