برگزاری مسابقه مجازی قرائت قرآن در خوزستان
کد خبر: 3617233
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

برگزاری مسابقه مجازی قرائت قرآن در خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین دوره مسابقات مجازی قرآن کریم به‌همت دارالقرآن امام هادی(ع) کانون بسیج شهید جهان‌آرا اهواز در رشته صوت و لحن قرآن کریم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا جلالی، مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) کانون بسیج شهید جهان‌آرا اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی در فضای مجازی از سوی این دارالقرآن خبر داد و گفت: این مسابقات برای اولین بار به ابتکار جامعه قرآنی اهواز و دارالقرآن امام هادی(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات قرآنی فضای مجازی در رشته صوت و لحن قرآن کریم برگزار می‌شود و محدودیتی جهت شرکت علاقه‎‌مندان وجود ندارد.

جلالی عنوان کرد: شرکت‌کننده می‌تواند قرائت خود را ضبط کرده و فایل صوتی آن را به شماره تعیین شده ارسال کند. پس از دریافت اثر به صورت همزمان در اختیار داوران بخش‌های مختلف مسابقات قرار داده می‌شود.

مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) اهواز افزود: در این مسابقات استعدادهایی جدید کشف خواهند شد؛ زیرا شرکت کننده بدون استفاده از سیستم‌های صوتی و بدون استرس فضای مسابقات، قرائت خود را ضبط و فایل آن را ارسال می‌کند.

وی بیان کرد: نحوه اجرا و داوری مسابقات فضای مجازی با مشاوره بزرگان قرآنی استان خوزستان همچون مهدی دغاغله، ناجی حیدری و قاسم مقدمی تعیین شده است.

جلالی با بیان اینکه تمام افراد در تمام گروه‌های سنی از سراسر استان می‌توانند در این رقابت شرکت کنند، عنوان کرد: زمان اجرا و شماره تماس تعیین شده جهت ارسال آثار متعاقباً اعلام می‌شود.

captcha