اجتماع مردمی «صیانت از حریم خانواده» در 530 نقطه
کد خبر: 3617800
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
اصلانی خبر داد:

اجتماع مردمی «صیانت از حریم خانواده» در 530 نقطه

گروه جامعه: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور از برپایی اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده در 530 نقطه کشور خبر داد.

مینو اصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برپایی اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده در 530 نقطه کشور خبر داد و گفت: جشن‌های بزرگ مردمی عفاف و حجاب با حضور میلیون‌ها نفر از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه فرهنگی، سخنرانی کارشناسان، ارائه مشاوره خانواده و برپایی ایستگاه‌های نقاشی و قرآن ویژه کودکان را از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این اجتماع مردمی دانست.

اصلانی از جمله مکان‌های برگزاری این اجتماع مردمی را در تهران آستان امامزاده صالح(ع)، دریاچه شهدای خلیج فارس، میدان فلسطین، بازار دوم نازی آباد، آستان امامزاده حسن(ع)، بوستان پلیس تهرانپارس، میدان ارگ و میدان امام حسین(ع) دانست و گفت: این مراسم حد فاصل ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور همچنین از برپایی مراسمی در ورزشگاه شیرودی ساعت 9 با حضور بانوان محجبه و عفیف خبر داد و گفت: در این مراسم فائزه عظیم‌زاده اردبیلی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

captcha