دومین جلسه هماهنگی مربیان خانه قرآن دارالتقوی برگزار شد
کد خبر: 3618174
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
جهت اجرای طرح بینات 3؛

دومین جلسه هماهنگی مربیان خانه قرآن دارالتقوی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین جلسه هماهنگی مربیان خانه قرآن دارالتقوی با حضور مسئولان شهرداری منطقه 10 تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین جلسه هماهنگی مربیان خانه قرآن دارالتقوی جهت آمادگی بیشتر در راستای اجرای طرح بینات 3 عصر روز دوشنبه، 19 خردادماه با حضور عبدالکریم طرفه‌نژاد، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ تهران، محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدر اجرای طرح بینات و مربیان این طرح قرآنی در محل مجتمع شهید غنی‌پور منطقه 10 برگزار شد.

در این نشست، عبدالکریم طرفه‌نژاد، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ تهران طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع مربیان و قرآنیان منطقه 10 تهران به ویژه مربیان و مجریان طرح قرآنی بینات، از مربیان و مجریان این طرح قرآنی خواست تا با آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر برای اجرای این طرح در سال جاری که بنا بر اعلام مسئولان شهرداری منطقه سال جهاد قرآنی در سطح منطقه نام‌گذاری شده است، مهیا شوند.

وی همچنین، در جریان برنامه‌های تلفیقی مربیان و مجریان طرح بینات که در جهت هرچه بهتر اجرایی شدن این طرح قرآنی در نظر گرفته شده و درواقع تلفیقی از آموزه های قرآنی و شهروندی همراه با یکدیگر است نیز قرار گرفت.

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ تهران ضمن تأکید بر تداوم این طرح قرآنی و اجرای هرچه بهتر آن در سطح منطقه 10، از مربیان و مجریان طرح قرآنی بینات خواست تا در جهت تأثیرگذاری هرچه بیشتر طرح در سطح منطقه تلاش کنند.

در ادامه برگزاری این جلسه قرآنی، برخی از مربیان طرح به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با طرح پرداختند و در ادامه نیز در رابطه با نحوه تدوین کتاب کار مربیان نیز بحث و تبادل نظر شد و هر یک از مربیان نیز پیشنهادات خود در رابطه با تدوین این کتاب کار را ارائه دادند.

همچنین، بنابر پیشنهاد مربیان طرح قرآنی بینات، مقرر شد تا حدود 30 بازی قرآنی جذاب نیز برای تأثیرگذاری بیشتر طرح در میان قرآن‌آموزان در داخل کتاب کار مربیان اضافه و جهت آموزش به کار گرفته شود.

در ادامه این جلسه نیز محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح قرآنی بینات طی سخنانی ضمن اشاره به تدوین کتاب کار مربیان، اظهار کرد: این کتاب دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است چون در تدوین آن هم از تجربه چندین ساله مربیان اعمال می شود و هم از نظرات و پیشنهادات مربیان جهت تدوین هرچه بهتر آن استفاده می‌شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به روش اجرای طرح طی سال جاری، تصریح کرد: از تمامی دیدگاه‌ها و نظرات مربیان طرح جهت تأثیر هرچه بیشتر آن در میان قرآن‌آموزان تحت پوشش استفاده خواهیم کرد تا در پایان کار نتیجه بهتری از اجرای طرح داشته باشیم.

مدیر اجرایی طرح قرآنی بینات از مربیان خواست تا ضمن اینکه به مسئله استعدادیابی در میان قرآن‌آموزان تحت پوشش بپردازند، محفوظات ایشان را بسنجند و طبق محفوظات به ایشان برنامه دهند و با ارائه یک برنامه خاص طوری برنامه‌ها را پیش برند تا در پایان سال تحصیلی ان‌شاءالله خروجی خوبی از طرح داشته باشیم و به اهداف در نظر گرفته شده برای طرح در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه افزایش تعداد حفاظ دست پیدا کرده و گام کوچکی در این راستا برداشته باشیم.


captcha