رسالت طلاب در عصر خرافات سنگین‌تر است
کد خبر: 3618812
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
حسینی‌پور:

رسالت طلاب در عصر خرافات سنگین‌تر است

گروه معارف: مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: در مقام طلبگی متوجه می‌شویم آبروی اسلام و شیعه به سادگی به دست نیامده پس نباید اجازه داد با رفتارهای خرافی این آبرو زیر سؤال رود. امروز دنیا علیه اسلام بسیج شده این تبلیغات رسالت طلاب را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی، در آیین اختتامیه گردهمایی معاونان و رابطان تبلیغی حوزه علمیه که جمعه، 23 تیرماه در حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: با ورود به عرصه طلبگی موقعیت تبلیغ اسلام فراهم می‌شود، این موقعیت به سادگی به  دست نمی‌آید.
وی اظهار کرد: در مقام طلبگی متوجه می‌شویم آبروی اسلام و شیعه به سادگی به دست نیامده پس نباید اجازه داد با رفتارهای خرافی این آبرو زیر سؤال رود. امروز دنیا علیه اسلام بسیج شده این تبلیغات رسالت طلاب را سنگین‌تر  می‌کند.
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی ادامه داد: با برنامه‌ریزی و همت باید برای یکصد سال آینده به منظور تثبیت شیعه در جهان قدم برداریم. با مطالعه کتاب سبک زندگی علامه طباطبایی متوجه تبلیغ عملی می‌شویم، نظم سرلوحه کار ایشان بود همانطور که بهترین برهان توحیدی، نظم است. 
به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام علی شفیعی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی، نیز گفت: گردهمایی معاونین و رابطین حوزه علمیه استان با هدف تبین اولویت‌های تبلیغی در تابستان 96 و همچنین ارزیابی عملکرد تبلیغی و برنامه‌های پیش‌رو برگزار شد. 
وی عنوان کرد:عملکرد مبلغین در انتخابات، جذب و پذیرش دانش‌آموزان در حوزه علمیه، اعتکاف، ماه مبارک رمضان، برنامه‌های قرآنی و... به خوبی قابل مشاهده است، تبلیغ و مبلغ از جایگاه والایی برخوردار است و اصلی‌ترین رسالت اشرف مخلوقات تبلیغ دین وابلاغ پیام‌هایی الهی است. 
حجت‌الاسلام شفیعی با اشاره به شرایط جامعه و حفظ جایگاه تبلیغ با ابزارهای مؤثر گفت: در عصری که فرعونیان با سخنان زهرآگین خود و با تزویر در فضای فرهنگی، اخلاقی و خانوادگی جامعه را مسموم می‌کنند باید همانند حضرت موسی(ع) با بیان فصیح و بلیغ تلاش و تبلیغ کرد.
captcha