دشمنان خواهان ایجاد تفرقه بین مسئولان هستند
کد خبر: 3619138
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

دشمنان خواهان ایجاد تفرقه بین مسئولان هستند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بجنورد گفت: دشمنان تلاش می کنند تا بین مسئولان تفرقه ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی ، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه بجنورد اظهارکرد: باید مردم و مسئولان هوشیار و مراقب فتنه سوم دشمنان باشند زیرا آنان تلاش می کنند تا با ایجاد تفرقه مسئولان را به جان هم ببندازند.
وی با بیان اینکه دشمنان خواهان ایجاد وضعیت دوقطبی در جامعه هستند تا از این طریق به خودزنی دامن زده شود، گفت: مردم و مسئولان همه باید هوشیار باشند و در دام دشمنان گرفتار نشوند.
یعقوبی با اشاره به اینکه یکی می گوید موشک را ما ساخته ایم و دیگری می گوید پول آن را ما داده ایم، یادآورشد: هم اکنون وقت این حرف ها نیست، بنابراین باید مسئولان و بزرگان گرفتار حاشیه نشوند.
وی با اشاره به اینکه پس از رحلت امام خمینی (ره) دشمنان بر این گمان بودند که می توانند در کشور دردسر ایجاد کنند، گفت: فتنه و ناآرامی در دانشگاه در سال ۷۸ از این دردسرها بود.
یعقوبی با بیان اینکه این فتنه چند روز زمان برد اما با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم پایان یافت، افزود: با گذشت ۱۰ سال بعد فتنه ۸۸ نیز از سوی دشمنان و بیرون از مرزها سازماندهی شده بود، با تدبیر، بصیرت و هوشیاری معظم له و مردم نقش برآب شد.
وی خاطرنشان کرد: باید در وضعیت کنونی بیش از پیش مراقب و هوشیار در برابر فتنه سوم دشمنان باشیم.
وی با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع)، افزود: با توجه به اینکه رسالت حوزه تولید علم و تربیت نیروی انسانی است، بنابراین این مهم باید در همه عرصه ها تاثیرگذارباشد.
یعقوبی ادامه داد: حوزه علمیه نباید از سیاست غفلت کرده و فقط به علم بپردازد، دانشگاه ها نیز نباید به سیاست زده شوند و از علم و دانش غافل شوند.
captcha