ممنوعیت ورود کارمندان اوقاف فلسطین به مسجد‌الاقصی
کد خبر: 3619383
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

ممنوعیت ورود کارمندان اوقاف فلسطین به مسجد‌الاقصی

گروه بین‌الملل: نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل از صبح امروز، یکشنبه، 25 تیرماه‌، در میان محاصره شدید نظامی مسجد‌الاقصی و قدس اشغالی، مانع ورود کارمندان سازمان اوقاف اسلامی قدس به مسجد‌الاقصی شدند.

ممنوعیت ورود کارمندان اوقاف فلسطین به مسجد‌الاقصی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری اینا، فراس الدبس، رئیس بخش رسانه سازمان اوقاف اسلامی قدس با اعلام این خبر گفت: سازمان اطلاعات رژیم اشغالگر شب گذشته، 24 تیر با تعدادی از نگهبانان مسجد‌الاقصی تماس گرفت و آن‌ها را از رفتن به مسجد یا ورود به آن منع کرد.
بنابراین گزارش، ده‌ها نفر از اهالی قدس اشغالی نماز صبح امروز را در نزدیکترین نقطه به مسجدالاقصی که توانستند به آن برسند، اقامه کردند، این در‌حالی‌است که شهروندان فلسطینی ساکن قدس اشغالی از ظهر امروز در انتظار اجازه ورود به این مکان عبادی هستند، بستن درهای مسجد به روی مسلمانان بنابر تصمیم رژیم اشغالگر در واکنش به وقوع عملیات استشهادی صبح روز جمعه، 23 تیرماه در مسجدالاقصی، صورت گرفته است.
رژیم صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد که درهای مسجد‌الاقصی از ظهر امروز یکشنبه به‌صورت تدریجی برای نمازگزاران و شهرک‌نشینان یهودی بازگشایی می‌شود.
مسئولان غاصب صهیونیستی همچنین تصمیم به نصب دوربین‌های مداربسته در ورودی‌های مسجد‌الاقصی و خارج از آن به منظور کنترل حوادث و نیز اعمال تدابیر امنیتی بیشتر گرفته است.
captcha