تروریست‌ها، منفورترین افراد میان ملت ایران هستند
کد خبر: 3619833
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

تروریست‌ها، منفورترین افراد میان ملت ایران هستند

گروه اجتماعی: امام جمعه میاندوآب با اشاره به جنایات گروهک تروریستی منافقون، اظهار کرد: منافقون در طول تاریخ، خود را با قتل و غارت مردم بی‌گناه به جهانیان معرفی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، گفت: گروهک تروریستی منافقون، در طول تاریخ با به شهادت رساندن ملت مظلوم ایران، چهره منفور خود را به ایران و جهان آشکار کرد.
وی افزود: منافقون، دل خوشی از نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند و ضربه خورده نظام و ملت ایران هستند که وقتی دیدند جایی در دل مردم ندارند از کشور پا به فرار گذاشتند.
وی با اشاره به حمایت مالی و تسلیحاتی آمریکا و اسرائیل از گروهک منافقون، ادامه داد: هدف آمریکا و اسرائیل از حمایت از جنایات گروهک تروریستی منافقون، تضعیف و ساقط کردن قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد نا امنی در داخل ایران است.
حجت الاسلام حسن زاده خاطر نشان شد: در طول تاریخ ، کشور های استعمار غرب سعی در چپاول اقتصاد و منابع کشورایران را داشته اند و در 38 سال اخیر که دستشان از کشور جمهوری اسلامی ایران کوتاه شده است با اتخاذ سیاست دو گانه، به مخالفان نظام و مردم ایراد اجازه فعالیت در کشور خود را داده اند.
وی عنوان کرد: گروهک تروریستی منافقون با اینکه می داند هیچ جایگاهی در دل مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ندارد، فقط قصد ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و در نتیجه ایجاد فاصله بین نظام و مردم را در سر می پرورانند، هرچند که در طول 38 سال مردم انقلابی و ولایی با آگاهی و اتحاد، حیله های دشمنان نظام را خنثی کرده اند.
وی تاکید کرد: اسم منافقون و سایر گروهک های تروریستی که دست به قتل و جنایت در این کشور زده اند، در طول تاریخ بعنوان قاتلین و جنایت کاران ثبت شده است و آیندگان آنها را به بد نامی یاد خواهند کرد.
امام جمعه میاندوآب گفت: پیروزی مظلومین و مستضعفان و نابودی ظالمان و مستکبران، وعده خداوند در قرآن است و تمام ظالمان و جنایتکاران جهان، آینده ای سیاه، پیش روی خود خواهند داشت.
captcha