توهین به قرآن و ارسال آن برای خانواده مسلمان انگلیسی
کد خبر: 3619957
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

توهین به قرآن و ارسال آن برای خانواده مسلمان انگلیسی

گروه بین‌الملل: پدر یک خانواده مسلمان در لندن نامه‌ای دریافت کرد اما پس از باز‌کردن با برگه پاره شده‌ای از قرآن که روی آن کلمه‌ای اهانت‌آمیز نوشته شده بود، مواجه شد.

توهین به قرآن و ارسال آن برای خانواده مسلمان انگلیسی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Tell Mama»، این نامه به آدرس پستی این خانواده ارسال شده‌ بود که پدر خانواده آن را دریافت کرد و پس از باز‌کردن بسیار آشفته شد.
دختر وی در گفت‌وگو با نهاد نظارت و ثبت اسلام‌هراسی در انگلیس(تل ماما) گفت: سخت است توصیف‌کردن احساسم زمانیکه پدرم با حالتی آشفته آن را به من نشان داد. در ابتدا شوکه شدم، سپس عصبانی و بعد احساس ترس کردم.
این دختر ادامه داد: این نامه در زمان وحشتناکی به دست ما رسید. ما به تازگی مادربزرگم(مادر پدرم) را که بیش از 20 سال با ما زندگی می‌کرد از دست دادیم و اکنون این حس که همواره تحت نظر و مورد هدف هستیم، بسیار وحشتناک است.
وی افزود: البته میزان محبت‌هایی که از مردم پس از این ماجرا دریافت کردیم، بسیار دلگرم‌کننده است.
در نتیجه حملات تروریستی اخیر منتسب به داعش در شهرهای لندن و منچستر، مسلمانان انگلیس با افزایش جرائم ناشی از نفرت مواجه شده‌اند.
زنجیره‌ای از حمله‌ها که اسیدپاشی به دو جوان مسلمان و حمله به نمازگزاران مسجد فینزبری پارک جدیدترین نمونه‌های آن هستند، در حال انجام است
.
گزارش‌ها همچنین از افزایش نژادپرستی علیه کودکان مسلمان در مدارس انگلیس خبر می‌دهد.

captcha