بخش دوم برگزیدگان جشنواره قرآنی وزارت بهداشت امشب تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3619995
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
در بخش غیر‌حضوری؛

بخش دوم برگزیدگان جشنواره قرآنی وزارت بهداشت امشب تجلیل می‌شوند

گروه مسابقات: بخش دوم برگزیدگان بخش‌های غیرحضوری بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، امشب 26 تیرماه تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به فارس، مراسم اهدای جوایز بخش‌هایی از بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت عصر امروز، 26 تیرماه در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.
بر همین اساس در این برنامه که از ساعت 18 آغاز می‌شود ابتدا قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازد و پس از آن نیز سیدابراهیم هاشم‌ورزی، معاون مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت به بیان سخنانی خواهد پرداخت.
ارائه گزارش توسط معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم است و پس از آن جوایز بخشی از رشته‌های بخش آوایی شامل رشته‌های دعا و مناجات‌خوانی، اذان و ترجمه‌خوانی اهدا می‌شود. در این بخش 22 برگزیده معرفی و تجلیل می‌شود.
در ادامه نیز جوایز برخی از رشته‌های بخش ادبی شامل رشته‌های شعر، داستان نویسی و نمایشنامه‌نویسی، تجلیل می‌شوند. برگزیدگان این بخش نیز 22 نفر هستند. بخش دیگری از این مراسم سخنرانی محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت خواهد بود.
همچنین اهدای جوایز بخش خوشنویسی که 21 برگزیده هستند از دیگر بخش‌های این مراسم است. در بخش دوم این مراسم که بعد از اذان مغرب برگزار می‌شود، ابتدا گروه تواشیح محمدرسول الله(ص) به اجرای برنامه می‌پردازد و پس از آن نیز دو فیلم کوتاه قرآنی که جزء آثار برتر جشنواره هم هستند، پخش خواهد شد.
در ادامه نیز شاهد اهدای جوایز رشته‌های عکس، نقاشی، تذهیب، فیلم کوتاه، معرق و طراحی پوستر هستیم. پخش سه فیلم کوتاه قرآنی که از آثار برتر جشنواره نیز هستند و نیز تلاوت یکی از قاریان نوجوان کشورمان، پایان بخش این مراسم خواهد بود.
captcha