اولویت دولت تدبیر و امید؛ اجرایی کردن مطالبات حوزه جوانان و بانوان
کد خبر: 3620032
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

اولویت دولت تدبیر و امید؛ اجرایی کردن مطالبات حوزه جوانان و بانوان

گروه اجتماعی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: اولویت دولت تدبیر و امید اجرایی کردن مطالبات جوانان و بانوان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی، اظهار کرد: ضمن اینکه دولت تمام نیازهای حوزه جوانان و بانوان را شناسایی کرده و بدنبال تحول و توسعه مثبت است نباید  به بهانه نقد که البته لازمه پیشرفت است چوب لای چرخ دولت گذاشت بلکه تلاش ما این باشد از خدمات و دستاوردهای دولت که متعلق به نظام است حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: حوزه، دانشگاه و مدارس انسان هایی را پرورش داده اند که مایه افتخار جامعه جهانی شده اند به خصوص امروز  مریم میرزاخانی نابغه ریاضیات ایران و جهان که زود از میان ما رفت نشان از حضور تاثیر گذار بانوان باهوش ما در عرصه های علمی و اجتماعی است که خواستار مسئولیت بیشتر در جامعه هستند و در انتخابات این مطالبه اعلام شد. و این اسلام است که به جایگاه زنان کرامت بخشیده است.
وی بیان کرد: فعالیت های چشمگیر حوزه زنان و جوانان نشان دهنده این مساله است که جنسیت محدودیت نیست.
ایرانی با تاکید بر اینکه جامعه با سلامت جسمی افراد و سلامت روانی و همچنین سلامت معنوی  سالم خواهد بود و برای دستیابی به این جامعه سالم باید آموزش های علمی و عملی را مورد توجه قرار دهیم.
وی اظهار کرد: امروز بشر با بحران های پیچیده اخلاقی و هویتی مواجه است که علت آن دور شدن از معنویت و توجه به مادیات و فرد محوری است که انسان را به تنهایی و پوچی رسانده که حرف هم دیگر را نمی فهمیم و انسانها از هم دور شده اند برای همین حتی برای جلوگیری از افسردگی و اعتیاد شعار گوش کن به حرف کودکان سر لوحه قرار گرفته بیایید با گفتگو به همدیگر و به جامعه آرامش بدهیم و لحن سخنانمان را دوستانه کنیم و نظرات یکدیگر را محترم بشماریم. امروز تخریب و توهین را نقد می دانیم در صورتی که نقد دلسوزانه است آرامش بخش است اصلاح گرانه است و جامعه آنرا صادقانه می پذیرد ولی ما شاهد بد اخلاقی هستیم که باید به فرهنگ اصیل اخلاقی مان برگردیم.
captcha