نوجوانان نقش مهمی در پایداری انقلاب اسلامی دارند
کد خبر: 3620097
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

نوجوانان نقش مهمی در پایداری انقلاب اسلامی دارند

جانشین سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: در کشورهای اطرافمان، شاهد درگیری و جنگ هستیم و این در حالی است که به برکت وجود ولایت فقیه و حضور آحاد مختلف مردم در صحنه، امنیت پایداری داریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان شرقی به نقل از ایسکانیوز، سرهنگ پاسدار علی قادری جانشین سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور اظهار داشت: سستی سم مهلکی برای جوانان و نوجوانان است. نوجوانان و جوانان ورزشکار بسیجی باید با حضور فعالانه درصحنه و با روحیه و نشاط در صحنه‌هایی که انقلاب اسلامی نیاز دارد حضور داشته باشند.

جانشین سپاه عاشورا توانمندی‌ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان بسیجی در سطح کشور را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: رشد، شکوفایی و بالندگی جامعه اسلامی مرهون تلاش‌ها و قهرمانی‌های جوانان در حوزه‌های مختلف ورزشی است. امروز داشتن روحیه‌ای شاداب و با نشاط در جامعه برای غلبه بر تهدیدات مختلف دشمن، ضروری بوده و جوانان و نوجوانان نقش مهمی در پایداری انقلاب اسلامی دارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: امنیت ملی مؤلفه‌های متعددی داشته و نیروی انسانی، نقش مهمی در این عرصه داشته و با نیروی انسانی قوی و فعال می‌توان اقتدار کشور را پایدار کرد. در کشورهای اطرافمان، شاهد درگیری و جنگ هستیم و این در حالی است که به برکت وجود ولایت فقیه و حضور آحاد مختلف مردم در صحنه،امنیت پایداری داریم.

قادری با تاکید بر شاخصه معنویت در جامعه بیان کرد: ورزشکاران بسیجی می توانند با حضور در صحنه و با روحیه معنویت و شادابی، در جهت امنیت پایدار انقلاب اسلامی تلاش کنند.

به گزارش تسنیم، مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه ناحیه شبستر در مدت سه روز با عنوان جام شهدای گمنام شهرستان شبستر با همکاری ارگان های مختلف این شهرستان برگزار می شود.
captcha