برگزاری همایش «مدافعین حریم حیا» در ارومیه
کد خبر: 3620252
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

برگزاری همایش «مدافعین حریم حیا» در ارومیه

گروه مؤسسات مردم‌نهاد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، مؤسسه علوم قرآنی یاسین ارومیه با مشارکت امور بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، همایش مدافعین حریم حیا را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) همایش بین‌المللی مدافعین حریم حیا و اولین همایش رابطین امور بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها با حضور پرشور علاقه‌مندان و تنی چند از مسئولان استانی در سالن بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
در این مراسم میهمانی از ترکیه به سخنرانی پرداخته و با اشاره به لزوم حفظ حجاب و عفاف به‌عنوان یادگار حضرت زینب کبری(س) تأکید کرد: بر حسب وصیت حضرت امام نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد چرا که چشم امید میلیون‌ها مظلوم و شیعیان جهان به این انقلاب و ملت ایران دوخته شده است.
حجت‌الاسلام شاه‌محمد، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی، معصومه وجدانی، مسئول امور بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مدیر مؤسسه علوم قرآنی یاسین دیگر سخنرانان این مراسم بودند.
اجرای مدیحه گروه تواشیح مؤسسه علوم قرآنی یاسین، تجلیل ستاد پشتیبانی مدافعان حرم به نمایندگی از سردار فرمانده سپاه شهدا، اهدای لوح تقدیر به رابطان استانی امور بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و ثبت نام فعالان مدافعین حریم حیا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
گفتنی است؛ کارشناسانی از ترکیه به‌عنوان مسئولان شعب مؤسسه علوم قرآنی یاسین ارومیه میهمانان ویژه این مراسم با مشارکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان به ارومیه دعوت شده بودند.

captcha