بررسی ‌ظرفیت‌شناسی فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی
کد خبر: 3620277
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

بررسی ‌ظرفیت‌شناسی فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی

گروه شبکه‌ اجتماعی: دانشگاه مجازی المصطفی(ص) با همکاری دانشگاه ادیان، اولین کنفرانس ظرفیت شناسی و تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دانشگاه مجازی المصطفی(ص) با هدف هم‌اندیشی و ارتقای دیدگاه‌ها در عرصه آموزش مجازی و ظرفیت‌های انتقال سریع اطلاعات و تبیین قابلیت‌های فضای مجازی در آموزش معارف دینی، اولین کنفرانس بین‌المللی «ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی»، را برگزار می‌کند.

از جمله محور‌های این همایش می‌توان به ظرفیت­‌های آموزشی موجود در فضای مجازی، ظرفیت‌های فضای مجازی در گفت‌وگوهای ادیانی و تقریب مذاهب، ظرفیت­‌های فضای مجازی در توسعه و تقویت زیست مسالمت­ آمیز بین­ الادیانی، تأثیرات فرهنگی آموزش مجازی در رفتار دانش‌پژوهان عرصه دین، توصیف و تحلیل وضعیت موجود آموزش دینی در فضای مجازی، نقش حکومت‌­ها و نهادهای دینی در آموزش مجازی، راهبردهای توسعه‌ای و سازمانی آموزش دینی مجازی و فرصت­‌ها و چالش‌­های پیش­روی آموزش معارف دینی با استفاده از فناوری‌های جدید ارتباطی اشاره کرد.

http://hamayesh.miu.ac.ir/editor_file/image/2/11.jpg

این کنفرانس که با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب، در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۱۳۹۶ از سوی دانشگاه مجازی المصطفی (ص) در قم برگزار می شود. مقالات پذیرفته شده در پایگاه های معتبر علمی از جمله ISC ,SID و سیویلیکا نمایه خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۲
0
0
بررسی ظرفیت‌ها موجب ارتقاء مسائل دینی می‌شود
captcha