خدمات ارائه شده از سوی بنیاد ۱۵ خرداد در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است
کد خبر: 3620415
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

خدمات ارائه شده از سوی بنیاد ۱۵ خرداد در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است

گروه اجتماعی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: خدمات ارائه شده از سوی بنیاد ۱۵ خرداد در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است؛ چرا که تاکنون اقدامات مؤثری را از این نهاد شاهد بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی امروز در جلسه بررسی مشکلات بنیاد 15 خرداد استان اظهار داشت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بنیاد 15 خرداد به دستور امام راحل(ره) و با هدف رفع مشکلات مردم در اقصی نقاط کشور تشکیل شده لذا مشکلات این بنیاد در استان نیز باید با همکاری دستگاه های اجرایی متولی حل شود.
وی ادامه داد: بنیاد 15 خرداد همچون دستگاه های خدمات رسان نیست بلکه خدمات رسانی جزو ذات کار این بنیاد است بنابراین در مسیر مشکلات بنیاد 15 خرداد ، دستگاه های اجرایی نباید سختگیری های خاصی را تحمیل کنند.
ایرانی تصریح کرد:  نمونه بارز و شاخص خدمات رسانی بنیاد 15 خرداد برای این استان عملیات احداث خوابگاه بنیاد 15 خرداد با مساعدت ویژه آیت الله صانعی بود که می توان کار بزرگی را برای استان قلمداد کرد.
گفتنی است در این جلسه مشکل تغییر کاربری یک قطعه زمین از اراضی مسکن و شهرسازی به بنیاد 15 خرداد  استان مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت این مشکل از سوی اداره کل شهرسازی استان حل شد.
captcha