برپایی آئین عزاداری و پیاده‌روی آیت‌الله وحیدخراسانی در روز شهادت امام صادق(ع)
کد خبر: 3620680
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

برپایی آئین عزاداری و پیاده‌روی آیت‌الله وحیدخراسانی در روز شهادت امام صادق(ع)

گروه حوزه‌های علمیه: آئین عزاداری و پیاده‌روی آیت الله وحید خراسانی در روز شهادت امام صادق(ع) طبق روال سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آئین عزاداری و پیاده روی آیت‌الله العظمی حسین وحید خراسانی در روز شهادت امام صادق(ع) در سال 96 نیز برگزار می‌شود.
این مراسم روز پنجشنبه 29 تیرماه از ساعت 12 ظهر با حضور این مرجع تقلید از منزل وی واقع در خیابان صفائیه قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
در این مراسم که جمع زیادی از مردم به پیشگامی این مرجع تقلید حضور دارند با تشکیل دستجات سینه‌زنی به عزاداری به مناسبت شهادت صادق آل محمد(ص) می‌پردازند و شهادت آن امام همام را به کریمه اهل‌بیت(س) تسلیت می‌گویند.
در سال‌های گذشته آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی نیز در این مراسم حضور داشتند و مراسم پیاده‌روی با حضور این دو مرجع برگزار می شد که به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت جسمانی این عالم برجسته تشیع، امکان حضور ایشان فراهم نباشد.
برپایی آئین عزاداری و پیاده‌روی آیت‌الله وحیدخراسانی در روز شهادت امام صادق(ع)
بیت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در اطلاعیه‌ای از عموم مردم درخواست کرد تا در مراسمی که به همین مناسبت همچنین سالگرد حمله وحشیانه مزدوران رژیم شاه به فیضیه از سوی این مرجع تقلید در این مدرسه مقدسه برگزار می‌شود شرکت کنند.
یادآور می‌شود مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق و حمله رژیم شاه به فیضیه روز پنجشنبه 29 تیرماه از ساعت 18 در این مکان مقدس برپا می‌شود و حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور سخنران این مراسم خواهد بود. 
captcha