ارائه گزارش مدیران عامل بانک‌های کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس
کد خبر: 3620826
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد:

ارائه گزارش مدیران عامل بانک‌های کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس

گروه اقتصاد: سیدتقی کبیری، جزئیات حضور مدیران عامل بانک‌های کشور در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یکی از دستورات جلسه روز گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بررسی آخرین وضعیت عملکرد نظام بانکی کشور با حضور مدیران عامل بانک‌های دولتی کشور بود.
سید تقی کبیری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا، در تشریح جزئیات این جلسه اظهار کرد: در این جلسه، مدیران عامل بانک‌های کشور، گزارشاتی را ارائه دادند که حول و حوش مشکلات پولی و مالی کشور بود و قرار بر این شد که این جلسات با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه پیدا کند.

ارائه گزارش مدیران عامل بانک‌های کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس
وی ادامه داد: آنچه در انتهای این جلسه مطرح شد این بود که براساس گزارشاتی است که مدیران عامل برخی بانک‌های دولتی ارائه دادند مقرر شد جلسات بعدی در خود بانک‌ها  اتفاق بیفتد و سپس کمیسیون اقتصادی مجلس هم این مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دهد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: ما قبلا هم با مسئولان بانک‌ها جلساتی داشته‌ایم و در این جلسه هم قرار شد هر یک از بانک‌ها با حضور مدیران عامل جلساتی را بگذارند و مشکلات بانک‌ها را مورد بررسی قرار دهند.
نماینده خوبی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی درباره گزارش مدیران عامل بانک‌ها نیز اظهار کرد: طبیعی است که در مورد مشکلت اعتباری و تسهیلاتی که بانک‌ها ارائه می‌دهند و همچنین در مورد نرخ سود بانکی، گزارشاتی را ارائه دادند و ان‌شاء‌الله در جلسات بعدی، این مسائل به صورت دقیق‌تر مطرح خواهد شد و نمایندگان هم نظرات خود را بهتر مطرح خواهند کرد.
captcha