فراخوان بیست‌و‌ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی
کد خبر: 3620850
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

فراخوان بیست‌و‌ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی

گروه فرهنگی: رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی از برگزاری بیست‌وششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ستاد اقامه نماز در راستای برگزاری بیست‌وششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان  نماز و فضای مجازی و به منظور جريان‌سازي و نهضت توليد محتواهای متنوع در زمینه نماز و توزیع در بین مخاطبان، فراخوان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه اجلاس کشوری نماز در هرمزگان برگزار خواهد شد، افزود: فضای مجازی فرصتی كم‌نظیر است كه از طریق آن می‌توان محتوای مورد نیاز فرهنگی را در قالب‌های متنوع، جذاب و زیبا و براساس ذائقه مخاطب در سریع‌ترین زمان ممكن به میلیون‌ها مخاطب در سراسر جهان منتقل کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی ادامه داد: از كلیه علاقه‌مندان به‌خصوص نخبگان و متخصصین فضای مجازی دعوت به عمل می‌آید در این فراخوان شركت کرده تا قدمی در راستای رشد و توسعه اقامه نماز در جامعه برداشته شود.

کمیلی بیان کرد: شناسایی، سازماندهی، تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ترویج نماز، تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی و

ایجاد بانك ایده و تجربیات مؤفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی از اهداف این فراخوان است.

وی افزود: تولید محتوای نمازی برگرفته از آیات و روایات شامل  آثار نمایشی،  طرح‌های گرافیكی( تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافیك)، پادكست‌های صوتی و  استیكرهای نمازی از جمله موضوعات شرکت در این فراخوان است.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین تولید نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای شامل بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و  چند رسانه‌ای از دیگر محورهای این فراخوان است.

کمیلی ادامه داد: توزیع و نشر محتواهای نمازی شامل   شبكه‌سازی موضوع نماز در شبكه‌های اجتماعی در بین اشخاص حقیقی و حقوقی (وبگاه‌ها و نرم‌افزارهای تعاملی تلفن همراه)، نشر محتواهای نمازی از طریق ساخت وب سایت‌های تخصصی نماز، ایجاد كانال‌ها و گروه‌های تخصصی نماز در نرم‌افزارهای پیام‌رسان تلفن همراه و اشتراك‌گذاری و باز نشر محتوای نمازی در وبگاه‌ها و شبكه‌های اجتماعی تحت وب و نرم‌افزارهای تعاملی تلفن همراه از دیگر محورها و موضوعات این فراخوان است.

وی مهلت ثبت‌نام و شركت در فراخوان را تا پانزدهم آبان‌ماه سال‌جاری عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سامانه www.namazportal.ir ارسال و ثبت‌نام کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در خصوص زمان و نحوه اعلام نتایج بیان کرد: نتایج دهم آذرماه سال جاری از طریق سایت ستاد اقامه نماز اعلام خواهد شد.

کمیلی اظهار کرد: به آثار برگزیده و رتبه‌های اول تا سوم در هر موضوع از محورهای فراخوان، هدایای نقدی به همراه لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین سومین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی با همکاری دستگاه‌های اجرایی در در یکی از شهرستان‌های خراسان‌جنوبی، در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

captcha