٣١٣ كمک هزينه سفر؛ جايزه شركت‌كنندگان طرح حيات پاكان
کد خبر: 3620900
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

٣١٣ كمک هزينه سفر؛ جايزه شركت‌كنندگان طرح حيات پاكان

گروه دانشگاه: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای آموزش‌های قبل از سفر، ایجاد آگاهی، شناخت زیارت و آشنایی زائرین با زندگی معصومین(ع) مدفون در عراق اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی نموده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای آموزش های قبل از سفر، ایجاد آگاهی،شناخت زیارت و آشنایی زائرین با زندگی معصومین مدفون در عراق اقدام به برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی نموده است.

بر اساس این گزارش،کلیه پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره که ثبت نام خود را نهایی کرده باشند، می توانند در دوره آموزش مجازی شرکت کنند. از بین زائرانی که با موفقیت دوره های آموزش مجازی را بگذرانند به ۳۱۳ نفر کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومانی و به ۳نفر به قید قرعه کمک هزینه ۵۰۰ هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.

عنوان دوره های آموزش مجازی «حیات پاکان» است و شامل سه درس «گفتاری پیرامون عاشورا، آداب و احکام زیارت و حیات پاکان» است. محتوای دروس در قالب پی دی اف و فیلم تهیه شده و در پایان هر درس آزمون نهایی از آن برگزار خواهد شد و در نهایت یک گواهینامه کلی برای هر سه درس صادر می شود.

زائرین در این دوره ها با زمینه های قیام عاشورا،هدف از قیام عاشورا، آداب زیارت، آشنایی با احکام سفر شرعی،حکم نماز و روزه مسافر و ابعاد مختلف زندگانی سیاسی و فرهنگی امام علی(ع)، امام حسین(ع)، امام کاظم(ع)، امام جواد(ع)، امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) آشنا می شوند.

برای شرکت در این دوره ها باید با ورود به سامانه آموزش مجازی و عضویت در آن،محتوای دروس را مطالعه و مشاهده کنید و سپس به سوالات هر بخش جداگانه پاسخ دهید.

زائرانی که موفق به دریافت گواهی نامه نهایی شدند،پی دی اف آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به آدرس info@labbayk.ir ارسال کنند، در قرعه کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده می شوند.

یادآور می‌شود، زائرین اصلی و ذخیره هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان می توانند تا پایان شهریور ماه در این دوره آموزشی شرکت کنند.
captcha