جلسات فراکسیون حج در مورد تمتع بعد از تعطیلات مجلس ادامه خواهد داشت
کد خبر: 3620925
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
حسینی‌کیا:

جلسات فراکسیون حج در مورد تمتع بعد از تعطیلات مجلس ادامه خواهد داشت

گروه سیاسی: نائب‌رئیس فراکسیون حج مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه این فراکسیون با مسئولان حج و زیارت کشور گفت: بعد از تعطیلات مجلس این جلسات با حضور مسئولان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا، نائب‌رئیس فراکسیون حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مورد برنامه‌های آتی این فراکسیون گفت: این هفته جلسه‌ای با مسئولان حج و زیارت برگزار کردیم و قرار است با توجه به پیش رو بودن موسم حج، قرار است بعد از تعطیلات مجلس جلسات دیگری برای بررسی وضعیت حج با این مسئولان برگزار کنیم.
وی در مورد جلسه این هفته فراکسیون حج گفت: در این جلسه که روز دوشنبه، 26 تیرماه برگزار شد، رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت حضور داشتند که در مورد ایاب و ذهاب، پذیرایی و حضور زائران ایرانی در عربستان مباحثی مطرح و پیشنهادات و انتظارات از سوی نمایندگان ارائه شد.
وی گفت: همچنین در رابطه با راهپیمایی و زیارت اربعین و مباحث مربوط به عتبات نیز در این جلسه مسائلی مطرح شد.
بنابراین گزارش، فراکسیون حج و زیارت هفته گذشته با انتخاب هیئت‌رئیسه آغاز به کار کرد که بر اساس آرای اعضا، حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه به عنوان رئیس و قاسم جاسمی و سیدجواد حسینی‌کیا به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند و سیدحسین حسینی شاهرودی نیز سخنگوی فراکسیون شد.
captcha