برگزاری طرح «واژه های آسمانی» تا پایان تیرماه
کد خبر: 3620926
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳

برگزاری طرح «واژه های آسمانی» تا پایان تیرماه

رئیس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اشاره به برگزاری طرح قرآنی "واژه‌ های آسمانی" از ابتدای ماه رمضان تا پایان تیرماه گفت: در این طرح ۷۰ هزار معلم قرآنی و پرورشی تحت آموزش الکترونیکی این طرح قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: مرتضی خدمتکار، رئیس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اشاره به برگزاری طرح قرآنی "واژه‌ های آسمانی" گفت: این طرح با مشارکت میان معاونت قرآن و عترت و مرکز آموزش و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش روزهای پایانی خود را می گذراند.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان در سراسر کشور آغاز به کار کرده است، خاطرنشان کرد: تمام آموزش های این طرح به صورت الکترونیکی در دو ماه در حال برگزاری است و تا پایان تیرماه نیز ادامه دارد.

خدمتکار با بیان اینکه این طرح در راستای آموزش های قرآن کریم و در ادامه نهضت به سوی فهم قرآن می باشد، اظهار کرد: این طرح بر مبنای کلمه های پرکاربرد قرآن به آموزش می پردازد و برای این هدف 60 ساعت فیلم تولید شده است.

رئیس اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با بیان اینکه تمامی آموزش ها به صورت مجازی و توسط سامانه "رایادرس" در اختیار معلمان پرورشی و قرآنی مدارس سراسر کشور قرار گرفته است.

وی تعمیق باورها و فرهنگ قرآنی در میان قشر فرهنگی این طرح دانست و بیان داشت: بالغ بر 70 هزار معلم قرآنی و پرورشی مدارس سراسر کشور در این طرح شرکت کرده و تحت آموزش های آن قرار گرفته اند.
captcha