بررسی مطالعات نوین در زمینه عمران‌، معماری و شهرسازی با رویکرد ایرانی-اسلامی
کد خبر: 3620961
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

بررسی مطالعات نوین در زمینه عمران‌، معماری و شهرسازی با رویکرد ایرانی-اسلامی

گروه جامعه: کنفرانس بین‌المللی مطالعات نوین در زمینه عمران‌، معماری و شهرسازی با رویکرد ایرانی اسلامی به همت دانشگاه صنعتی سجاد مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، کنفرانس بین‌المللی مطالعات نوین در عمران، معماری و شهرسازی با رویکرد ایرانی اسلامی با محوریت ویژه مشهد الگوی شهر اسلامی 2017 و هدف بررسی متدهای بومی و بین المللی و تببین راهکارهای مدیریتی و توسعه آفرین برگزار می‌شود.

این کنفرانس در آبان ماه سال‌جاری توسط دانشگاه صنعتی سجاد مشهد برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس 15 مهرماه اعلام شده است.

از جمله محورهای اعلام شده برای این کنفرانس می‌توان به حوزه‌های عمومی در مهندسی عمران، شاخص‌ها و مؤلفه‌های شهر ایرانی‌-اسلامی، منظر بومی و رابطه آن با شهر ايرانی-اسلامی، تجلی حرکت در شهر ايرانی-اسلامی، توسعه پايدار و شهر ايرانی-اسلامی، روزمره‌‌گی در شهر ايرانی-‌اسلامی و حقوق شهروندی در شهرايرانی-‌اسلامی اشاره کرد.

همچنین معنويت در هنر، معماری و شهرسازی ايرانی-اسلامی، عدالت در شهر ايرانی-اسلامی، شاخص‌ها و مؤلفه‌های شهر ایرانی-اسلامی، معماری شهر خلاق با رويکرد ايرانی-اسلامی، منظر بومی و رابطه آن با شهر ايرانی-اسلامی، تجلی حرکت در شهر ايرانی-اسلامی و توسعه پايدار و شهر ايرانی- اسلامی از دیگر محورهای این کنفرانس اعلام شده است.


علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کنفرانس می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.confca.com مراجعه کنند.

captcha