اجرای طرح قرآنی «هم خدا هم خرما» در یزد
کد خبر: 3621131
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

اجرای طرح قرآنی «هم خدا هم خرما» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول موسسه قرآنی ثقلین یزد از اجرای طرح قرآنی با شعار «هم خدا هم خرما» در تابستان امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) در یزد، حسین قادری، مسئول موسسه قرآنی ثقلین اظهار کرد: در تابستان امسال طرح قرآنی با شعار هم خدا هم خرما، که حاصل بیش از یک هزار نفرساعت کار کارشناسی و برگرفته از تجارب آموزشی دو دهه فعالیت مستمر این موسسه می باشد در استان یزد برگزار می شود.
 قادری گفت: این موسسه در راستای ایفای رسالت الهی خویش در نشر و گسترش فرهنگ والای قرآن و عترت همانند سال های گذشته، در تابستان سال جاری نیز طرح آموزشکده قرآنی ثقلین که حاصل بیش از یک هزار نفرساعت کار کارشناسی و برگرفته از تجارب آموزشی دو دهه فعالیت مستمر این موسسه و مهم ترین موسسات قرآنی مطرح در سطح کشور می باشد را همراه با مجموعه ای از برنامه های فرهنگی، ورزشی، اردویی و توجه به امر نخبه پروری در هفته دوم تیرماه سال جاری آغاز کرد.
وی افزود: مواد درسی این طرح عبارتند از: آموزش قرآن شامل روانخوانی، روخوانی، هم­خوانی، ترتیل، تجوید، ترجمه و مفاهیم، فعالیت­های هنری شامل نقاشی خلاق، کوئیلینگ، اوریگامی و تابلو تزئینی، آیین زندگی و آداب معاشرت، احکام و احادیث نورانی اسلام و اردوهای جذاب کشوری، دیدار با علما و میثاق با شهدا که ویژه رده سنی ۸تا ۱۵ سال می باشد.وی افزود: این طرح با ظرفیت یک هزار نفر و با عنوان اختصاصی هم خدا هم خرما برای دهمین سال متوالی است که در بازه­ زمانی ماه ­های تیر و مرداد در شهرستان های یزد، مهریز و میبد و با استفاده از مجرب ترین مربیان و منابع درسی آموزنده و جذاب برگزار می­ شود.
قادری گفت: هر ساله برگزاری این طرح در استان یزد مورد توجه و استقبال وافر علاقه‌مندان و شیفتگان ساحت مقدس قرآن و عترت(ع) قرار می ­گیرد.
منبع: ارشاد یزد
captcha