اکران طرح‌های کمپین دهه کرامت در سراسر کشور
کد خبر: 3621135
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
رحمتی خبر داد:

اکران طرح‌های کمپین دهه کرامت در سراسر کشور

گروه جامعه: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به راه‎اندازی کمپین تبلیغاتی دهه کرامت با عنوان«#شاد باشیم » از اکران طرح‎های منتخب این کمپین در تهران و سراسر کشور خبر داد.

مسعود رحمتی، مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‎وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اهمیت کمپین‎های فرهنگی و مذهبی در تبیین مفاهیم دینی در جامعه گفت: بعد از انجام موفق کمپین سبک زندگی قرآنی در ماه مبارک رمضان بر آن شدیم تا این طرح را در قالب کمپین‎های مذهبی و مناسبتی دیگر نیز ادامه دهیم؛ از این رو با توجه به تشکیل ستاد مشترک دهه کرامت و همراهی و همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و آستان مقدس حضرت معصومه(س) فعالیت جدیدی برای اکران طرح‎های مذهبی و فرهنگی به مناسبت دهه کرامت شکل گرفت.

وی با اشاره به موضوع کمپین تبلیغاتی دهه کرامت با عنوان«# شاد باشیم»، افزود: این کمپین با هدف تبلیغات به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س)، ولادت حضرت رضا(ع) و همچنین بزرگداشت شاهچراغ برگزار خواهد شد و تا پایان این دهه نیز ادامه دارد.

رحمتی با بیان اینکه طرح‎های کمپین دهه کرامت همزمان با دهه کرامت علاوه بر تهران در سراسر کشور اکران خواهند شد، ادامه داد: برای برگزاری این کمپین بیش از هزار روایت مورد بررسی سندی و روایتی قرار گرفته است، که از بین این تعداد، روایاتی که نزدیکی بیشتری با خانواده‎های امروزی و زندگی مدرن داشته‎اند انتخاب شده و در قالب طرح‎های گرافیکی و کاریکاتور در سازهای تبلیغی اکران خواهند شد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه، با هدف بالابردن جذابیت آثار، برداشت‌هایی را از کلام امام رضا(ع)، وارد این آثار هنری شده‎است، تصریح کرد: این کار به علت استفاده بیشتر و برقراری ارتباط راحت‎تر با بیانات امام رضا(ع) انجام شده است تا در نهایت جامعه امروز بتواند بهترین استفاده را از این آثار هنری ببرد.

وی گفت: موفقیتی که در برگزاری این کمپین‎ها دیده می‎شود به‎علت هم‎افزایی سازمان‏ها و دستگاه‌های فرهنگی کشور است؛ همین موارد باعث خواهد شد از موازی کاری و اسراف در هزینه‎های فعالیت‎های فرهنگی و مذهبی به حد چشمگیری کاسته شود.

به گزارش ایکنا، کمپین تبلیغاتی دهه کرامت با عنوان«# شاد باشیم » همزمان با دهه کرامت و به همت سازمان زیباسازی شهر تهران وبا همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سراسر کشور اکران خواهد شد.
captcha