بازگشتی كه جوشش تازه به جان‌ها می‌بخشد/ هلهله دشمن در كربلا تكرارشدنی نیست
کد خبر: 3621177
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

بازگشتی كه جوشش تازه به جان‌ها می‌بخشد/ هلهله دشمن در كربلا تكرارشدنی نیست

گروه اجتماعی: دوباره جانمان را جوششی تازه بخشید با آمدنتان، دوباره داغ‌ها تازه گشت و یاد شهدای عطشان مثل نظیری، اسداللهی و یوسف راسخ چشم‌ها را به تبسم واداشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، آه جبهه كو برادرهای من! سنگر خوب و قشنگی داشتیم، روی دوش خود تفنگی داشتیم، جنگ ما را لایق خود كرده بود، جبهه ما را عاشق خود كرده بود، سوزش گرمای 60 درجه خوزستان در دهلران و عملیات قدس 3 در تیرماه 63 و عطش یاوران خمینی در عملیات رمضان 61.

دوباره جانمان را جوششی تازه بخشید با آمدنتان، دوباره داغ‌ها تازه گشت و یاد شهدای عطشان مثل نظیری، اسداللهی و یوسف راسخ چشم‌ها را به تبسم واداشت. تلاش ناصر عظیمی گراشی و عسكریان برای نجات بچه‌ها با لبان عطشان در قدس 3 و پاره‌های پیكر فرمانده دلاورمان ولی نوری و مجید رشیدی كه ماندند تا بچه‌ها نمانند و فرمانده دلاور گردانمان در عملیات رمضان حمید عارف و حسین‌نژادیان با آمدنتان زنده شد.

كجا بودید برادران گمنام كه این‌گونه شكسته بال و تكه استخوانی از شما مانده است. هر چند سالیانی از نبض حضورتان محروم بودیم اما به خون پاكتان سوگند كه تا آنجا توانستیم نگذاشتیم راه و یاد و خاطره شما توسط دشمن از لوح دیده و دلهایمان خدشه بردارد و مصداق آن همراهی و تشییع شهید مدافع حرم همگام با ورود پیكرهای بی‌جان شماست.

نگذاشتیم هلهله‌ای كه دشمن در كربلا سر داد و بر حریم آل‌الله تاخت تكرار شود چرا كه راه و رسم شهادت كورشدنی نیست.

برادرانم هرچند اشك امانمان نمی‌دهد و در فراق شما می‌سوزیم اما دل خوش دارید و آرام بگیرید چراكه سكان كشتی انقلاب اسلامی به یمن وجود مقام معظم رهبری از تلاطمات نمی‌هراسد و هرچه دشمنان داخلی و خارجی تلاش در نفوذ و خیانت داشته‌اند به حول قوه الهی خنثی و با دلی آرام و مطمئن در انتظار رؤیت خورشیدیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی‌ مینایی‌فرد

captcha