سازمان تبلیغات اسلامی سالروز شهادت شیخ الائمه(ع) را تسلیت گفت
کد خبر: 3621192
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

سازمان تبلیغات اسلامی سالروز شهادت شیخ الائمه(ع) را تسلیت گفت

کانون خبرنگاران نبأ: در پی فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب تشیع، حضرت امام صادق سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، این ضایعه جانکاه را به ملت مسلمان و ولایتمدار ایران تسلیت گفت.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در این اطلاعیه آمده است: سلام بر تو ای ششمین ثمر درخت آفرینش! ای مقتدای نیکی‌ها و خوبی‌ها! این خاک خشک و عطشناک، میزبان خوبی برای روح عرش‌نشین تو نبود. فرشته‌وار در کوچه‌های مدینه به پرواز درآمدی و فرشتگان را به طواف خود فراخواندی و آنها جام به دست، هفت‌آسمان تو را بدرقه کردند تا به کوچه‌باغ حیات بشری رسیدی و آنها را با قدومت طراوت بخشیدی. با کرسی علم و مباحث فقهی، تشیع را آبرو بخشیدی و پایه‌های نظری این مذهب را استوار کردی.

مناجات‌های نیمه‌شب و سجده‌های طولانی‌ات، شب‌های ظلمانی را با سحر پیوند می‌داد و هر دل مرده‌ای را به نسیم بهشتی مژده می‌بخشید. سلام بر تو که از دامان خاک به افلاک پر کشیدی. مولاجان، خوشا یادت آن هنگام که برای نماز بپا می خاستی و فرشتگان، مشتاقانه به اقتدایت صف می‌آراستند!

سازمان تبلیغات اسلامی سالروز شهادت صادق آل محمد(ص)، ششمین پیشوای معصوم مذهب تشیع و رئیس مکتب امامیه حضرت امام جعفر بن محمد الصادق علیه السلام را به عموم ملت مسلمان ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می‌نماید همه ما را از پیروان و رهپویان اندیشه زلال تفکر و تفقه جعفری(ع) قرار دهد.
captcha