ارسال 4450 اثر به هفتمین جشنواره عکس رضوی
کد خبر: 3621264
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

ارسال 4450 اثر به هفتمین جشنواره عکس رضوی

گروه فرهنگی: دبیرتخصصی هفتمین جشنواره عکس رضوی، گفت: در مهلت زمان ابلاغی دبیرخانه جشنواره تعداد ٤٤٥٠ اثر از هنرمندان عکاس کشور در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی استان، هادی فائزی، دبیر تخصصی هفتمین جشنواره عکس رضوی، گفت: با توجه به شش دوره برگزاری جشنواره عکس رضوی که با میزبانی استان آذربایجان‌شرقی انجام شده، در هفتمین دوره برگزاری این جشنواره شاهد استقبال خوب هنرمندان عکاس از سراسر کشور هستیم.

وی، با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در هفتمین دوره جشنواره عکس رضوی افزود: در مدت تعیین شده برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره در مجموع ٦٩٤ هنرمند عکاس از سی استان کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده اند.

فائزی، در خصوص تعداد آثار دریافتی نیز اظهار کرد: در مهلت زمان ابلاغی دبیرخانه جشنواره تعداد ٤٤٥٠ اثر از هنرمندان عکاس کشور در بخش‌های جلوه‌های معنوی زیارت، معماری، خلاقه، امامزادگان استان و بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

گفتنی است هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که پنجم مردادماه سال‌جاری در تبریز برگزار می‌شود.

captcha