«حمیدرضا احمدی وفا» و «موسی معتمدی» میهمانان ویژه جشنواره طیبات
کد خبر: 3621320
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

«حمیدرضا احمدی وفا» و «موسی معتمدی» میهمانان ویژه جشنواره طیبات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآنی، علمی شعب بانوان جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) «طیبات» فردا، 31 تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به سمنان، آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآنی، علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی شعب بانوان جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) «طیبات» شنبه، 31 تیرماه، ساعت 9 صبح با حضور استاندار سمنان و دیگر مسئولان شهر سمنان و همچنین مدیران و مسئولان و قرآن آموزان جامعةالقرآن در تالار امیرکبیر دانشگاه سراسری سمنان برگزار می‌شود.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن توسط حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین المللی کشورمان آغاز می‌شود و در ادامه میرحاج، مدیر شعبه جامعةالقرآن شهر سمنان به حاضران در جلسه خیر مقدم می‌‌گوید.
سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر آموزش بزرگسالان جامعةالقرآن الکریم و ارائه گزارش از روند برپایی داوزدهمین جشنواره قرآنی طیبات از دیگر بخش‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.
در ادامه گروه سرود شمیم مازندران به هم سرایی و هم خوانی خواهند پرداخت و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه جامعةالقرآن مطالبی را بیان می‌کند.
بخش دیگر این آیین تجلیل از موسی معتمدی، رتبه نخست سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در رشته حفظ قرآن انجام می‌گیرد. وی از حفاظ جامعةالقرآن بوده است که بنا بر اذعان مدیر آموزش این مؤسسه او با سهمیه جامعةالقرآن به مرحله کشوری و سپس بین المللی راه پیدا کرده است.
یادآور می‌شود، دوازدهمین جشنواره قرآنی، علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی شعب بانوان جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) با عنوان «طیبات»از 29 تا 31 تیرماه در دانشگاه سراسری سمنان در حال برگزاری است.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۴
0
0
یعنی باید به ایکنا تبریک گفت بااین ادبیاتش


مسوول اشتباهه مدیریت محترم موسسه درستشه

به اذعان مسوول اموزش .....جمله ایست که مخاطب فکر می کند مسوول آموزش ازخودش دراوورده که موسی معتمدی با سهمیه جامعه القرآن رفته کشوری اوقاف و بین المللی،یعنی ایکنا قبول ندارهخب برید تحقیق کنید ونشینید یه جا
بابدنه جامعه قرآنی فاصله زیادی دارید عزیزان ایکنا
قرآنیان درمیان شما یانیستند یا کمند اونایی هم کههستند خیلی محلی ازاعراب ندارند
یه کاریش بکنید لطفا تا این سوتی هارو ندید
captcha