ريشه‌كنی بي‌سوادی قرآنی از اهداف خانه‌های قرآن است
کد خبر: 3621324
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
خدابنده تصریح کرد:

ريشه‌كنی بي‌سوادی قرآنی از اهداف خانه‌های قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر خانه قرآن و عترت صالحات شهرکرد گفت: ارتقاي سطح دانش و بينش قرآني آحاد جامعه و تلاش براي ريشه‌كنی بي‌سوادی قرآنی از اهداف تأسیس خانه‌های قرآن است.

مرضیه خدابنده، مدیر خانه قرآن و عترت صالحات شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه نزدیک به چند ماه است که از تأسیس خانه قرآن صالحات می‌گذرد گفت: هدف از تشکیل این خانه قرآن تلاش در جهت گسترش آموزه هاي قرآني در بين خانواده ها و كاربردي نمودن آموزه‌های قرآن در زندگی مردم است.
وی با بیان اینکه در جز خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان هرروز صبح از ساعت 9 تا 11 در خانه قرآن صالحات برگزار می‌شد اظهار کرد: کلاس‌های تابستان این خانه قرآن تا 15 شهریور سال جاری ادامه دارد.
خدابنده با تأکید بر اینکه کلاس‌های تحلیل قصص قرآنی و کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن برای مقاطع بزرگ‌سالان در خانه قرآن صالحات برگزار می‌شود افزود: برگزاری کلاس تجوید قرآن از دیگر کلاس‌های برگزارشده در این خانه قرآن است.
مدیر خانه قرآن و عترت صالحات شهرکرد عنوان کرد: برگزاری کلاس حفظ قرآن و آموزش قصص قرآنی به کودکان از دیگر برنامه های این موسسه است.
وی گفت: نشر و ترويج فرهنگ روح بخش قرآني در جوامع شهري و مناطق و محلات سراسر کشور و ارتقاي سطح دانش و بينش قرآني آحاد جامعه و تلاش براي ريشه‌كني بي‌سوادي قرآني از دیگر اهداف تأسیس خانه‌های قرآن است.
خدابنده تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در برنامه های قرآنی خانه قرآن صالحات می‌توانند به آدرس شهرکرد، فلکه چهارمحال، خیابان فارابی جنوبی، کوچه 19، پلاک 49 مراجعه کنند.
captcha