نخستین جلد دانشنامه امام رضا‌(ع) در چهارمحال و بختیاری رونمایی می‌شود
کد خبر: 3621328
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کارگران خبر داد:

نخستین جلد دانشنامه امام رضا‌(ع) در چهارمحال و بختیاری رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی چهارمحال و بختیاری از رونمایی نخستین جلد از دانشنامه امام رضا‌(ع) در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی خبر داد.

جواد کارگران دهکردی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی چهارمحال و بختیاری‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، از آماده‌سازی اولین جلد دانشنامه امام رضا‌(ع) خبر داد و گفت: این دانشنامه توسط بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) جمع‌آوری و آماده‌ شده است.
وی با اشاره به اینکه مراسم رونمایی از این دانشنامه در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی انجام می‌شود اظهار کرد: این جشنواره هشتم مرداد سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.
کارگران تعداد آثار ارسال‌شده به دبیرخانه جشنواره رضوی استان را 150 اثر دانست و افزود: موضوعات این آثار ادبیات کودک و نوجوان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه سال گذشته 14 عنوان کتاب در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی آماده و منتشر شد اظهار کرد: این کتاب‌ها در 28 هزار نسخه با مبلغ 136 میلیون تومان منتشر و به‌صورت رایگان در اختیار مجامع فرهنگی قرار گرفت.
وی بیان کرد: بیش از 22 هزار نفر از افراد استان در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی شرکت کرده‌اند.
کارگران با بیان اینکه آثار رسیده به جشنواره در غالب 15 اثر چاپ و منتشر می‌شود تصریح کرد: تاکنون 6 اثر آماده و چاپ‌شده است و 9 اثر دیگر با تائید داوران به چاپ می‌رسد.
captcha