واحد اراک؛ میزبان بیست‌و‌دومین جشنواره قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی
کد خبر: 3621387
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

واحد اراک؛ میزبان بیست‌و‌دومین جشنواره قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

گروه مسابقات: بیست‌ودومین جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد اراک برگزار می‌شود.

دانشگاه آزاد اراک؛ میزبان بیست و دومین جشنواره فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه آزاد
علی عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری بیست و دومین جشنواره هنر، ادبیات دینی و پژوهشی فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک خبر داد و گفت: تاکنون دو جلسه هماهنگی با حضور مسئولان اجرایی این جشنواره و نیز مسئولان دانشگاه آزاد واحد اسلامی اراک در رابطه با برگزاری جشنواره در محل واحد اراک برگزار شده است.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور به این جشنواره فرهنگی ـ دینی از ۳۱ تیرماه جاری تا چهارم مردادماه خواهد بود، افزود: این جشنواره در دو موضوع دینی و فرهنگی و در سه بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان و نیز در 34 رشته برگزار خواهد شد.
عزتی در ادامه با اشاره به اینکه با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در روز پنجم مردادماه سال جاری، کار بررسی آثار از سوی هیئت داوران جشنواره آغاز خواهد شد، تصریح کرد: داوری آثار از روز دهم مردادماه سال جاری آغاز و تا نیمه اول شهریورماه نیز به پایان خواهد رسید.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: همچنین، مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی نیز اوایل آبان‌ماه یا دهه اول آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

captcha