تعالی سبک زندگی و تقویت هویت اسلامی؛ اولویت جشنواره «تئاتر شهر»
کد خبر: 3621450
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

تعالی سبک زندگی و تقویت هویت اسلامی؛ اولویت جشنواره «تئاتر شهر»

گروه هنر: فراخوان ششمین جشنواره «تئاتر شهر» در حالی انتشار یافته است که تعالی سبک زندگی و تقویت هویت اسلامی و ایرانی منتشر شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فراخوان ششمین جشنواره«تئاتر شهر» با شعار «تهران؛ تکریم زندگی» از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران منتشر شده است. فراخوان ششمین جشنواره تئاتر شهر منتشر شد و این جشنواره با هدف توجه به فعالیت و حمایت از گروه‌های نمایش جوان و فعال شهر تهران، آذر و دی‌‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

زندگی شهری و شهروندی  و تعالی سبک زندگی و تقویت هویت اسلامی و ایرانی از جمله محورهای موضوعی این دوره از جشنواره است که به این واسطه  گروه‌ها و هنرمندان شهر تهران و اعضای کانون‌های نمایش فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ و محلات شهر تهران می‌توانند در این رویداد هنری مشارکت کنند.

این رویداد متنوع هنری در هفت بخش «تئاتر صحنه‌ای»، «تئاتر کودک و نوجوان»، «تئاتر دیگر» (خیابانی، محیطی، شورایی و دیگرگونه‌های اجرایی) ، «مسابقه نمایشنامه‌نویسی»، «مسابقه عکاسی» و «پوستر تئاتر»، «مدرسه‌ تئاتر» و «بخش ویژه» برگزار خواهد شد.

سبک زندگی و حقوق و اخلاق شهروندی، هویت اسلامی و ایرانی در شهر تهران، نشاط و امید در زندگی شهروندان از جمله دیگر موضوعات این جشنواره برشمرده شده است.

مهلت شرکت در جشنواره و ارائه نمایشنامه و یا طرح‌های اجرایی تا اول شهریورماه تعیین شده و در بخش مسابقه عکس و پوستر و مدرسه تئاتر فراخوان جداگانه‌ای اعلام خواهد شد و بخش تئاتر صحنه‌ای، تئاتر کودک و نوجوان، تئاتر دیگر،عکس و پوستر و نمایشنامه‌نویسی رقابتی است.

علاقه‌مندان و هنرمندان شهر تهران برای شرکت در جشنواره و تکمیل فرم تقاضا لازم است به نشانی ستاد جشنواره؛ بلوار کشاورز، نبش خیابان شهید دائمی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طبقه‌ نهم، مدیریت هنرهای نمایشی مراجعه کنند ضمن آنکه تلفن: 88981675 و پست الکترونیکی: f.t.city@chmai آماده پاسخگویی به سؤالات است.

captcha