برپایی جشن میلاد حضرت معصومه(س) در حرم امام رضا(ع)
کد خبر: 3621496
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

برپایی جشن میلاد حضرت معصومه(س) در حرم امام رضا(ع)

کانون خبرنگاران نبأ: معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، خواهر بزرگوار امام هشتم شیعیان(ع) مراسم جشن میلاد، در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم جشن ولادت کریمه اهل بیت(س) در شب و روز میلاد بانوی مهر و وفا، مصادف با دوم و سوم مردادماه، در صحن جامع رضوی و رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مراسم شب میلاد این بانوی گرامی از ساعت 19 تا 22 در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود، افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی، سخنران مراسم شب میلاد خواهد بود و در ادامه این برنامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مدیحه‌سرایی می‌‏پردازند.
حسینی با بیان اینکه در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) نیز مراسم سخنرانی و مولودی‌خوانی از ساعت 10 تا 14 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این مراسم حجج اسلام والمسلمین حسین حلوائیان و مسعود عالی به سخنرانی و مرتضی طاهری و جعفر ملائکه به مدیحه‌سرایی می‏‌پردازند.
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، با اشاره به دیگر ویژه‌برنامه میلاد حضرت معصومه(س) در حرم رضوی بیان کرد: در این مراسم با شکوه، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله سبحانی اقامه می‌شود.
وی گلباران حرم رضوی و تبریک و شادباش بانوان مشهدی به ساحت مقدس امام رضا(ع) را از دیگر ویژه‌برنامه‌های سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در مشهدالرضا عنوان کرد و گفت: این برنامه رأس ساعت 8 صبح روز میلاد از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‎شود.
مهناز امیریان
captcha