طرح «افق» با محوریت حفظ و تفسیر 2 جزء قرآن
کد خبر: 3621568
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
به همت مؤسسه قرآنی قلم سفید اهل بیت(ع) اجرا می‌شود؛

طرح «افق» با محوریت حفظ و تفسیر 2 جزء قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآن و عترت قلم سفید اهل بیت(ع) اصفهان، طرح «افق» با محوریت حفظ و تفسیر 2 جزء قرآن‌ کریم را برگزار می‌کند.

سیدمحمدعلی ظفر، مدیر مؤسسه قرآنی قلم سفید اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: سومین دوره طرح ملی تلاوت، به نام «افق» همراه با تغییراتی از سوی مؤسسه قرآن و عترت قلم سفید اهل بیت(ع) استان اصفهان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به جزییات این طرح، بیان کرد: مؤسسه قرآن و عترت قلم سفید اهل بیت(ع) اصفهان، طرح افق را ویژه پسران 12 تا 18 سال با محوریت حفظ و تفسیر 2 جزء قرآن در 40 روز، همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی، ورزشی، اردویی همراه با اهدای هدایا و اعطای گواهی‌نامه پایان دوره برگزار می‌کند.

ظفر خاطرنشان کرد: این طرح در سال‌های گذشته به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شد که امسال با تغییراتی به صورت روزانه از ساعت 9 تا 18 در مدرسه علمیه چهارباغ از روز شنبه هفتم مردادماه برپا می‌شود.

مدیر مؤسسه افزود: آخرین مهلت ثبت‌ نام در این طرح تا پایان روز پنجشنبه پنجم مردادماه است که علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌های 03136632507 و 36639427 تماس حاصل کنند و یا به دفتر مرکزی مؤسسه واقع در میدان آزادی، خیابان چهارباغ بالا، بعد از چهارراه شریعتی، بن بست سرو مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل روزانه برگزار شدن این طرح، پیش‌بینی می‌شود استقبال نوجوانان علاقه‌مند از طرح در سطح بالایی قرار گیرد. نکته قابل توجه این است که روزهای چهارشنبه، قرآن‌آموزان جهت آشنایی با دوره های سبک زندگی اسلامی، آداب و معاشرت زندگی و غیره به صورت شبانه‌روز در محل برگزاری خواهند ماند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۸
0
0
برگزاری از این قبیل طرح‌ها افزایش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۶
0
0
برگزاری این طرح موجب ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود
captcha