مشارکت 690 دانش‌آموز خراسان شمالی در اردوی جهادی طرح هجرت
کد خبر: 3621648
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

مشارکت 690 دانش‌آموز خراسان شمالی در اردوی جهادی طرح هجرت

گروه اجتماعی: رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از مشارکت 690 دانش‌آموز در اردوی جهادی طرح هجرت سه در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان،حسین محمدی ثانی اظهار کرد: در راستای اجرای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت استفاده از توانمندی های جوانان به ویژه دانش آموزان در اوقات فراغت برای مشارکت آنان در مرمت و بهسازی و زیباسازی فضا های آموزشی و پرورشی، اردوی طرح هجرت سه با حضور 690 دانش آموز در استان در حال اجرا است. 
وی بیان کرد: این طرح در تابستان امسال در قالب اردو های 10 روزه و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی برگزار می‌شود. 
محمدی ثانی گفت: در این طرح دانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت . 
وی عنوان کرد: با توجه به وقوع زمین لرزه 5.7دهم ریشتری، اولویت اجرای اردوي جهادي با مدارس تخریبی ناشی از این زمین لرزه است.
محمدی ثانی اردوهای جهادی و طرح هجرت سه دانش آموزی را بهترین فرصت برای ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎﻱ ﻋﻤﺮﺍﻧﻲ و ﺗﻘﻮﻳﺖ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻛﺎﺭ ﻭ ﺗﻼﺵ ﻭ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻧﮕﺮﺵ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ دانست، افزود: این برنامه ها دانش آموزان را مسئولیت پذیر کرده و آنها را در برقراری ارتباطات اجتماعی و فراگرفتن  مهارت های  نوین زندگی آماده می‌کند. 
captcha