تحول بنیادین و اساسی در مراكز انتظامی استان فارس مشهود است
کد خبر: 3621811
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

تحول بنیادین و اساسی در مراكز انتظامی استان فارس مشهود است

گروه اجتماعی: معاون وظیفه عمومی ناجا در شیراز گفت: تحول بنیادین و اساسی در مراكز انتظامی استان فارس مشهود و كاری خداپسندانه و ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی فارس، سردار بهرام نوروزی، معاون وظیفه عمومی ناجا در مراسم افتتاح طرح مكنا (مدیریت كیفیت در نیروی انتظامی) در معاونت وظیفه عمومی استان فارس گفت: فضای زیبا و دلنشین ایجاد شده در مراكز انتظامی و از جمله معاونت وظیفه عمومی باعث می‌شود تا كاركنان و ارباب رجوع با آرامش لازم اقدامات خود را انجام دهند.

وی بیان كرد: معاونت وظیفه عمومی اولین جایی است كه یك جوان در حوزه انتظامی وارد می‌شود و باید خوشایند سازی محیط در آن انجام می‌گرفته است.

معاون وظیفه عمومی ناجا در پایان از تلاش‌های شبانه روزی سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس و كاركنان معاونت وظیفه عمومی استان در این راستا تقدیر و تشكر كرد.

در ادامه سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی گفت: طرح مكنا در مراكز انتظامی استان به دلیل تكریم ارباب رجوع و بالا بردن آستانه تحمل كاركنان نیروی انتظامی انجام شده است.

وی ادامه داد: با عنایت خداوند متعال و تلاش های انجام گرفته، امروز یك فضای بسیار خوب در معاونت وظیفه عمومی استان ایجاد شده است تا به مراجعه‌كنندگان خدمات مطلوبی ارائه شود.

فرمانده نیروی انتظامی فارس در پایان گفت: طرح مكنا در معاونت وظیفه عمومی استان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد اجرایی شده است.

captcha