لازمه رفع مشکلات؛ عمل به آموزه‌های دینی است
کد خبر: 3621812
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

لازمه رفع مشکلات؛ عمل به آموزه‌های دینی است

گروه اجتماعی: امام جمعه اهر، لازمه رفع مشکلات مردم را در گرو عمل به آموزه‌های دینی عنوان کرد، گفت: در زندگی با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شویم ولی اگر صبر نداشته باشیم شاید کوچک‌ترین مسائل و مشکلات باعث دور شدن از آموزه‌های دینی شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جوادحاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز در دیدار رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان اهر، لازمه رفع مشکلات مردم را در گرو عمل به آموزه‌های دینی عنوان کرد، گفت: در زندگی با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شویم ولی اگر صبر نداشته باشیم شاید کوچک‌ترین مسائل و مشکلات باعث دور شدن از آموزه‌های دینی شود.
وی فعالیت در مجموعه بهزیستی را یکی از سخت‌ترین شغل‌ها دانست، بیان کرد: حداقل یک‌بار همه مردم باید از وضعیت زندگی معلولین با خبر شوند و با اطلاع‌رسانی و تبلیغ از مساعدت‌های خیرین و مردم برای تأمین نیازهای نیازمندان و معلولان بهره جست.
حجت‌الاسلام حاجی زاده، اظهار کرد: مدیریت خانواده که عمدتاً بر دوش مردان نهاده شده و زنان نیز در آن نقشی دارند باید بدانند که چگونه درآمد را با مدیریت زندگی تطبیق دهند.
امام جمعه اهر، با اشاره به اینکه برخی مشکلات و ناملایماتی‌هایی که در زندگی برای هر کسی اتفاق می‌افتد اگر در رفع آن مشکلات عاجز بماند نشان از ضعف ایمانی همان افراد دارد، افزود: در سبک زندگی ایرانی اسلامی حتماً باید صبر هم وجود داشته باشد چراکه صبر کردن بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.
captcha