مسیحی فلسطینی: دفاع از مسجدالاقصی برای من افتخار است
کد خبر: 3621880
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

مسیحی فلسطینی: دفاع از مسجدالاقصی برای من افتخار است

گروه بین‌الملل: نضال عبود، مسیحی فلسطینی که در روز جمعه در کنار مسلمانان نماز به جای آورد، تأکید کرد: من افتخار می‌کنم در دفاع از مسجدالاقصی در کنار مسلمانان باشم.

مسیحی فلسطینی: دفاع از مسجدالاقصی برای من افتخار است
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «vetogate»، «نضال عبود» مسیحی فلسطینی که در روز جمعه، 30 تیرماه، با حضور در کنار مسلمانان فلسطینی با آنها نماز به جای آورد، در گفت‌و‌گوی تلفنی با برنامه «آخر النهار» مصر در این باره گفت: من از ساعت هشت صبح روز جمعه در کنار مسلمانان در مسجدالاقصی حضور داشتم.
وی افزود: من خطبه‌های نماز جمعه را شنیدم و زمانی که نماز برپا شد در صفوف حاضر شده و با مسلمانان نماز خواندم و در آن لحظه احساس بسیار خوبی داشتم.
عبود با بیان این که در طول زندگی خود هرگز مانند لحظه‌ای که در کنار مسلمانان در نماز جمعه شرکت کردم را نداشته‌ام، گفت: همه با صدای بلند یارب می‌گفتند در حالی که نیروهای اسرائیلی در برابر ما ایستاده بودند و در آن زمان ما یک ملت مسلمان و مسیحی بودیم که از حق خود دفاع می‌کردیم.
وی با تأکید بر این که مسیحیت نیز یکی از ارکان جداناشدنی از مسئله فلسطین است، تصریح کرد: از برادران مسلمانان که من را در میان خود پدیرفتند تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم در دفاع از مسجدالاقصی در کنار آنان باشم.

captcha