برگزاری اجلاسیه مدیران استانی حوزه‌های سراسر کشور
کد خبر: 3622010
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

برگزاری اجلاسیه مدیران استانی حوزه‌های سراسر کشور

گروه حوزه‌های علمیه: هشتمین اجلاسیه مدیران استانی حوزه‌های علمیه سراسر کشور امروز اول مردادماه، با حضور آیت‌الله اعرافی و معاونان حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اجلاسیه استانی مدیران حوزه‌های علمیه سراسر کشور از صبح امروز اول مردادماه، با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، حجج اسلام و المسلمین رستم‌نژاد و میرمعزی، معاونان آموزش و پژوهش حوزه و مدیران حوزه های علمیه استان‌های سراسر کشور در مجتمع دارالولایه جمکران آغاز شد.
این اجلاسیه با سخنرانی آیت‌الله اعرافی و بدون حضور خبرنگاران آغاز شد و در نوبت عصر امروز و فردا نیز پیگیری خواهد شد و آیت‌الله رضا استادی، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نیز به سخنرانی می‌پردازد.
بررسی مهمترین طرح‌های حوزه از جمله طرح جدید آموزشی حوزه علمیه، حوزه انقلابی و طرح ساماندهی امور دانش‌آموختگان و ... از جمله طرح‌هایی است که در این اجلاسیه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
روز گذشته 31 تیرماه نیز مدیران استانی حوزه جلسه ای با مدیران بسیج طلاب مدارس داشتند که حجج اسلام زمانی، مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه و ملکدار، مسئول مرکز امور طلاب حوزه‌های علمیه سخنرانی کردند که محور عمده سخنان زمانی در مورد سند 2030 و مشکلات این طرح بود. در این جلسه تاکید شد که نباید این سند کنارگذاشته شده تلقی شود و نیازمند بررسی های بیشتری است.
همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین ملکدار از بررسی و برنامه ریزی چندین طرح در زمینه امور طلاب خبر داد و گفت: برخی طرح‌ها در حال اجرا و برخی نیز در حال برنامه‌ریزی و بررسی است که ساماندهی دانش‌آموختگان و شهریه و ... از مهم‌ترین این طرح‌ها است. 
captcha