آغاز طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3622198
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

آغاز طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی: دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک‌های خراسان‌شمالی از آغاز طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج در استان خبر داد.

صابری، دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک های خراسان‌شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج از امروز اول مردادماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز شده است.
وی ادامه داد: با توجه به وجود تعامل سازنده بین اعضای کمیسیون هماهنگی امور بانک های استان، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به زوج های جوان در اولویت قرار دارد.
صابری با اشاره به اینکه حدود 9 هزار نفر صف دریافت تسهیلات ازدواج قرار دارند،افزود: پرداخت تسهیلات ازدواج به این تعداد از افراد 903 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که انتظار می‌رود زوج های جوان اقساط تسهیلات خود را به موقع پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه  تسهیلات پرداختی ازدواج به هر نفر 100 میلیون ریال با اقساط چهار ساله و به صورت قرض الحسنه است، گفت: طی سال گذشته 10 هزار و 66 فقره تسهیلات ازدواج به اعتبار 977 میلیارد ریال به زوج های متقاضی پرداخت شده است.
صابری با بیان اینکه طی سه ماهه سال جاری سه هزار و 939 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است، گفت: برای پرداخت این تعداد تسهیلات 401 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
captcha