تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی متناسب با ظرفیت‌های بومی باشد
کد خبر: 3622321
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی متناسب با ظرفیت‌های بومی باشد

گروه سیاسی: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان باید براساس ظرفیت‌های منطقه‌ای و بومی باشد تا هر دستگاه بتواند به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، مجید محنائی، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، یکم مردادماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد:  دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت نیرو در استان برش استانی طرح‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی خود را ارائه دادند.
وی افزود: علاوه بر برش‌های استانی از سوی هر دستگاه اجرایی برنامه‌ای خاص دیگری نیز انجام شده است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جلسات آینده سایر دستگاه‌های اجرایی باید برش استانی خود را تنظیم و ارائه کنند، بیان کرد: به‌طور قطع هرچه سریع‌تر این برش‌ها تدوین و تهیه شود منشور اقتصاد مقاومتی استان نیز به تبع آن تدوین می‌شود.
محنایی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی مختلف در این نشست طرح‌های خود را ارائه کردند، ابراز کرد: پروژه های 12 گانه آب و منطقه‌ای از جمله این طرح‌ها بود که بررسی شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته استان رتبه 23 در زمینه ارائه پروژه‌های اولویت دار حوزه مقاومتی در کشور کسب کرد، یادآور شد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا امسال رتبه استان در این حوزه در کشور ارتقا یابد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طرح‌های ارائه شده توسط ادارات باید متناسب با واقعیت‌ها و ظرفیت‌های استان باشد تا بتوان به تعهدات عمل کرد.
captcha